sobota, 23 maja 2015

Pszczelarz roku ;)

Dzisiaj w ramach przerwy w szyciu pt. Tutti Frutti pokaże Wam co ostatnio robiłam ciekawego. 

Taki rój zastali moi rodzice na drzewie. Oj dla niektórych niemiła niespodzianka ;)





Pszczoły wyroiły się z ula i zasiadły sobie spokojnie jak gdyby nic na pobliskim drzewie. To nie gniazdo lecz pszczoły skupione jedna na drugiej podążające za królową. Trzeba było coś z tym zrobić, a że dziadek jest pszczelarzem chętnie przygarnął całe to stadko. Potrzebny był pomocnik więc zostałam nim z przypadku i z biegu. Zresztą widać to po moim stroju pszczelarza - kurtka narciarska i gumowce (poza tym miałam niezłą saunę bo słońce wtedy dosyć mocno grzało).


Musieliśmy zgarnąć cały ten rój do pudeł i przenieść do ula. 





 Niestety nie udało mi się zrobić zdjęć wieczorem, gdy pszczoły wchodziły do ula a szkoda bo to był niesamowity widok. Cała rodzina grzecznie przez mały otwór w ulu wchodziła za królową. Ilość pszczół nie do opisania, czegoś takiego nigdy nie widziałam. Nie wiem jakim cudem taka gromada zmieściła się do maleńkiego ula. A w nawiązaniu do biżuterii kolczyki, które kojarzą mi się z pszczółkami :) 




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

galeriaNIEprzemysłowa © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka