poniedziałek, 7 września 2015

Twórcze inspiracje 5/2015



Kolejny numer „Twórczych Inspiracji” już u mnie. A w nim porcja ciekawych pomysłów. 
Świetne tutoriale, które wręcz zachęcają do samodzielnego tworzenia. 
W tym numerze moją uwagę przykuła technika pergaminowa. Polega ona na przeciągnięciu tępym przedmiotem po kalce technicznej, a tym samym zostawia się na niej ślad. Narzędzia jak u dentysty ;)
Oczywiście fantastycznie spisała się Kornelia przedstawiając krok po kroku jak zrobić piękny pierścień w technice wire wrapping. 
W tym numerze znalazłam również filcowe krasnoludki i myślę, że mojemu bardzo spodoba się ten pomysł. 
Ponownie znajdziecie coś z beadingu – kwiatowy naszyjnik. A jeśli chcecie przygotować się już na jesień redakcja proponuje Wam wzory na szaliki, chusty czy włóczkowe mankiety. 
Fani haftu krzyżykowego jak zawsze znajdą coś dla siebie. Tym razem m.in. wzór Dino i Mądre Sówki.
 Dla właścicieli maszyn do szycia TI pokażą jak uszyć dwie torby – worki.
 Podsumowując – świetny magazyn naprawdę pełen inspiracji.



Do kompletu otrzymałam również czasopismo Igłą malowane. Znajdziecie w nim mnóstwo propozycji na piękne haftowane obrazy w wielu technikach. 
Od koralików zaczynając przez haft wstążeczkowy na krzyżykowym kończąc. Osobiście jestem zauroczona haftem wsążeczkowym, polecam poznać tą metodę.


 A z racji małego krasnoludka w domu nie potrafię przejść obojętnie obok prostych dziecięcych wzorów. Wieloryb jest cudny :D
Jeśli chcecie nauczyć się malować igłą, polecam lekturę.

3 komentarze :

  1. coraz więcej dobrych pism, a w kieszeni kasy nie przybywa ;p jak żyć skoro tyle pokus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból ;) Ale jak widać można sobie jakoś radzić np. recenzja za czasopismo :)

      Usuń
    2. ooo pomysł całkiem niezły ;) w sumie można by też w pewną współpracę wejść ze sklepami półfabrykatów :) tylko jakoś tak mi głupio zazwyczaj tak bezpośrednio pisać ;) szkoda, że czas tak szybko ucieka :) tyle pomysłów w głowie, a czas współpracować nie chce ;)

      Usuń

galeriaNIEprzemysłowa © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka