poniedziałek, 9 listopada 2015

Twórcze Inspiracje 6/2015, Igłą Malowane 5/2015

Na to czasopismo czekam jak małe dziecko na prezent od Świętego Mikołaja. Nie zwiodłam się jak zawsze :)
W tym numerze już Świątecznie, bo i przygotowania trzeba rozpocząć z wyprzedzeniem. 
Na zdjęciu spis treści, żeby Was trochę zaciekawić.
W numerze znajdziecie kilka pomysłów na oryginalne bombki. 
W końcu dowiedziałam się na czym polega technika Kanzashi i oczywiście już czekam na wstążeczki, żeby chociaż spróbować. 


Najbardziej przypadły mi do gustu bombki w stylu folkowym i wcale nie dlatego, że są z koralików ;)
Zadziwiły mnie te robione na drutach. Kiedyś próbowałam zrobić sweter, ale używając dwóch. Nie udało się, a co dopiero używać 4 - kosmos. 

 Dla lubiących się ubrudzić, bombki jak rzeźby z użyciem Powertex.
Spodobał mi się kącik mamy i dziecka. Może zrobimy coś fajnego z Mają. W końcu igłą potrafi się już posługiwać. Ech te dzisiejsze 4-latki.
Co jeszcze znajdziecie w tym numerze? Coś na zimę czyli pomysły na szydełko (lub drutełko) tzn. czapka, szal lub pled.
Na zakończenie polecam Wam artykuł z beadingu - haft chaotyczny. Naprawdę nie trzeba znać cudacznych technik, żeby tworzyć piękne prace. Pomysłowość i kreatywność to podstawa tworzenia :)
Dla haftujących czyli Igłą Malowane.
Znajdziecie tam jak zawsze zbiór pięknych wzorów... 
 ...kilka wskazówek dotyczących haftu wstążeczkowego....
 i wiele innych.

Dzięki za poświęcony czas i polecam lekturę.
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

galeriaNIEprzemysłowa © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka