piątek, 4 września 2015

Inspiracja 7

Z racji dużej ilości biżuterii na mojej półce postanowiłam w końcu zrobić coś, żeby trochę ją uporządkować. Na początek coś na kolczyki. Potrzebna nam ramka, włóczka bądź mulina i ewentualnie gwoździe z młotkiem. W mojej ramce były już gotowe zaczepy, które kiedyś miały za zadanie trzymać tył obrazka teraz posłużyły jako haczyki do sznurka. Wystarczyło je odpowiednio powyginać i zacząć plątanie sznurka :) W efekcie powstaje Wam pajęczyna na której można w dowolnym miejscu wieszać kolczyki.
 
 Wykonanie zajęło mi 5 minut!!! Dlatego gorąco polecam Wam wykorzystanie tego pomysłu.
 
Uwagi: Warto podkleić od spodu ramkę w kilku miejscach tak, aby odstawała od ściany, ułatwi to wieszanie kolczyków. Ja wykorzystałam podkładki filcowe pod meble, nakładając jedna na drugą 3 warstwy.
 




 
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

galeriaNIEprzemysłowa © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka