piątek, 3 lipca 2015

Inspiracja 1

Od dzisiaj zaczynam cykl inspiracji, a w miarę możliwości będę je dla Was wykonywać i testować :) Mam nadzieję, że pomysł się spodoba zatem do dzieła...

Inspiracja 1


Znalazłam u córy taką mini zabawkę (możecie je znaleźć w Biedronce na dziale jogurty). Ma ich z 5 więc nie byłoby dużej straty w razie jakiś wypadków. Następnie lakier do paznokci - pierwsza wersja była czerwona, ale trochę mnie przeraziła więc zmieniłam na niebieską :) Malować należy dwa razy, tak aby lakier pokrył ładnie całą figurkę.




Z innej nieużywanej zabawki córy zapożyczyłam haczyk, a na koniec dodałam łańcuszek. Efekty poniżej.





Oczywiście córce tak się spodobał pomysł, że wisior należy już do niej (a ma dopiero 3,5 roku, co to będzie potem...)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

galeriaNIEprzemysłowa © 2012 - 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka